Förmiddagsdialog med Julia

av Maria Edie Lou

Julia Levander

äh pissa på det! man kan alltid skolka
vi kommer alltid ha skolket!
hehehe
Maria Pettersson

hahaha
skolket är bra
Julia Levander

ja det är min lilla frihet.
Maria Pettersson

jag tycker typ att skolka och fuska med källsorteringen är små saker som gör att livet känns lite mer rättvist ibland
typ IN YOUR FACE HA!
Julia Levander

ja eller inte rättvist men fritt. typ som att slå någon på näsan och säga ha!
jag kan VISST göra vad jag vill trots att ni försöker stänga in mig! mohahaha
Maria Pettersson

som en liten hämnd på någon eller något.
hahahaha
Julia Levander

på samhället!
Maria Pettersson

vi låter inte särskilt lyckliga.
Julia Levander

nu låter vi ju helt vänsterradikala här
men vad fan!
haha jag blev lycklig nu när jag pratade med dig!
