Words are very unnecessary

av Maria Edie Lou

Sitter i Obscurbutiken och håller min arbetande man sällskap, spelar Depeche Mode på högsta volym och som Oskar sa, det känns nästan som att sitta på PL13, bara ölen som fattas.

Skickade precis iväg kontraktet på lägenheten i Köpenhamn så nu är allt klappat och klart. AH! Jag blir alldeles nervös när jag tänker på allt som komma skall, samtidigt som jag känner mig så otroligt upprymd och glad inombords. 2011 har varit ett lärorikt år fyllt av kärlek i alla dess sorter. Men mest sorten som kittlas i magen och bubblar i hjärtat. Får en att tänka om när allting känns åt helvete. Älskade älskade.

Nu närmar sig klockan 18.00 så jag tycker att det är dags för Oskar att ta helg och fira med mig. Inte för att jag ska få vara ledig, men jag gillar ändå tanken på att det är helg. Idag firar vi med mat från Hötorgshallen. Blir så lycklig av tanken. Älskar Hötorgshallen. Älskar mat.

Puss!

