All I want for christmas is my two front teeth

av Maria Edie Lou

Det bästa med börja klockan lort om morgnen som danskarna hade sagt, är att man slutar innan butikerna har öppnat och att dem vanliga dödliga med uppgivna miner är på väg till jobbet när man själv är på väg hem. Ja, jag har all rätt att vara skadeglad.

Ligger för tillfället nedbäddad i soffan och bara myser. Lyssnar på julmusik och kollar nyårsklänningar. Är så jävla lycklig för att jag för första året på väldigt länge ska ha jullov. Att vara ledig både jul OCH nyår är något nytt för mig. Känns helt jävla fucking fantastiskt bra. Om man nu ska tillåta sig själv att uttrycka sig som en ghettounge i min inte annars så ghettoinspirerande blogg.

Nästa år ska jag låta håret bli axellångt, fortsätta försöka gå ner några kilo, flytta till Köpenhamn, börja plugga och viktigast av allt, skaffa normala arbetstider. Man blir knäpp i huvudet av att jobba som jag gör. Vet inte ens vilken dag det är längre.

Men det gör inte så mycket för i helgen kommer min älskade mamma och lillasyster. Längtar ihjäl mig!

