Posera mera

av Maria Edie Lou

Vad händer med statistiken? Börjar nästan känna mig intressant när jag ser hur läsarantalet pekar uppåt varje dag. Särskilt idag. Igår kom min lillasyster hit och tvingade med sin gamla syster ut i Köpenhamns uteliv. Kanske lika bra, för jag har faktiskt inte känt mig så fin på länge.

Eftersom mitt hår tydligen kan växa, kan jag äntligen få ihop det till en liten knorr och få bak håret så att man ser mina fantastiska drag, ja det är sant, dem ligger bara gömda under mina nya kinder. Men jag gillar det. Kom på att idén med att lägga upp bilden från igår i ett inlägg nära inpå inlägget då jag ligger trött och osminkad i sängen kanske inte var så bra, kan liknas med produktplaceringen då kryssningsreklamen hamnade på sidan bredvid kryssningsolyckan som hände för några veckor sedan.

Men vad gör det om hundra år. Alltså bilderna. Inte händelsen.

Tog ingen helbild men det blev ACNE upptill, transparenta byxor från trend och skor från minimum. Och brun kajal. Formar ögonen så fint.

Nog om ingenting alls. Idag ska jag mysa ner mig i soffan HELA kvällen. Äta jordgubbar. En ask för 12 kronor i butiken runt hörnet.

Älskar Danmark.

