Sverige har fått en ny liten prinsessa

av Maria Edie Lou

Jag är tårögd. På riktigt. Jag är inget stort fan av kungahuset men jag älskar Victoria och Daniel. För att dem är så genuina och verkar så lyckliga tillsammans. Daniels tal till Victoria på bröllopet var det finaste jag hört men att dem fått en liten babyprinsessa är ännu finare.

Undra vad prinsessan ska heta. Hoppas på Maria eller Louise. Louise med danskt uttal som i Maria Louise. He he. Men det är nog inte så aktuellt.

_

Update:

Stör mig så otroligt mycket på majoriteten av mina facebookvänner. Elaka statusar och påhopp för att D&V fött en liten frisk, individ? Det är inte ens skyldighet att bry sig, men att skriva saker som ”Trodde först det stod död, vilken besvikelse” Alltså, det handlar om en liten nyfödd varelse som inte ens är medveten om sin egen existens. Om ni nu stör er så mycket, bryr er så lite, eller tycker så illa om kungahuset? Gör er själva en tjänst och fokusera på ert eget liv istället för att vara elaka mot folk som inte förtjänar det.

Gillade statusen ”Vem bryr sig egentligen om att prinsessa är född?”  DU UPPENBARLIGEN. Som tar dig tid att skriva den och sen trycka ”Like” på efterföljande kommentarer.

KUL.

