Mitt nya jag

av Maria Edie Lou

Häromveckan upptäckte jag något. Jag har slutat bita på naglarna. Bara sådär. Poff. Jag vet inte hur och när men är så otroligt glad och stolt över mig själv som hela livet varit en envis nagelbitare som alltid haft fula, sönderbitna naglar. Blir äcklad av mig själv när jag tänker på det, ska aldrig mer bita på naglarna. Ska köpa mig ett dyrt nagellack och vårda dem resten av mitt liv!

Idag tvingade jag mig dessutom mig själv att följa med Oskar till gymmet. Vi har hittat ett ganska soft retrogym ganska nära som dessutom har pass utan att kosta en förmögenhet. Jag får på riktigt ångest av att sätta min fot på ett gym, men kan jag btka nagelbitandet så ska jag nog ta mig i kragen när det gäller träningen också. Jag vill så gärna komma i form igen så vad passar då bättre än ett medlemsskap på ”Ny form fitness”?

HEJA MIG.

