Mixtape

av Maria Edie Lou

Limesilvriga favoritkjolen från H&M trend och nya favorit skinnjackan från OBSCUR* Hur fin?

Det perfekta läppstiften i den perfekta rosa nyansen. The body shop #14

Det fantastiska sillbordet i Nyhavn. Blir lycklig av tanken. #Sillälskaren

Dark Ale.

Premiärturen på min cykel som förevigades av personen som satt på min pakethållare och bidrog till dålig luft i däcken. Men det var en fin kväll.

Och sist men inte minst en tillbakablick till Stockholm och hösten. Väldigt svart kan jag känna. Saknar inte Stockholm så mycket som jag gjorde i början, mest för att Köpenhamn är så mycket bättre än Stockholm, men jag saknar Söder, Vasastan ibland och doften av tidig morgon och söta lilla Blecktornsparken där jag sitter på bilden. Känns som det var hundra år sedan jag bodde i Stockholm. Har verkligen hänt otroligt mycket i mitt liv det senaste året. Men jag skulle inte vilja ändra något.

* Obscurbloggen

