Livet 2.0

av Maria Edie Lou

Har återigen halkat efter med uppdateringarna. Men än finns jag var. Är bara lite upptagen med att leva. Så vi kör bildregn igen.

Vi börjar med den här från Distortion. För att jag älskar bilden. Jag minns att vi tyckte att den var hysterisk rolig när vi såg den första gången, nu är den mer rolig än hysterisk rolig. Anledningen till att vi ser ut som vi gör, jag, Kira och Ann-Sofie, är att en boll flyger 1 cm från våra ansikten precis när Oskar tar bilden.

Distortion på Nörrebro.

Det är alltså såhär man gör i Köpenhamn. Dansar nakna på högtalare utanför en kyrka. Inga konstigheter.

Fina Kira och Ann-Sofie.

Lite pussar och så.

Jag och Oskar bland människorna. Ganska söta.

Jätteglada tjejer.

Min syster och pappa på studentbalen. Blir så stolt. Har ju världens vackraste lillasyster.

Skulle till doktorn i Helsingborg i fredags så jag passade på att besöka mitt kära barndomshem. Och bli lite bortskämd hemma hos mina föräldrar.

Spenderade en massa efterlängtad tid tillsammans med min underbara bästa vän Sofie.

Och med min återigen, väldigt fina lillasyster Anna som fick agera privatchaufför åt mig då hon är den enda av systrarna Pettersson som lyckats ta körkort.

