Välkommen tillbaka LIVET

av Maria Edie Lou

Fem minuter innan min examination storgrät jag av frustration, tårarna sprutade och Oskar sa att jag ju själv valt det och kunde strunta i spanskan om jag ville, MEN NEJ. Ger man sig på 10 veckors intensivspanska (motsvarar två års studier) så ska man fan klara det också. Och det gjorde jag. Med BRAVUR!

Dricker en Tuborg Classic då jag inte vågar mig på Oskars finöl (Mikkeller är tjockare än blod) utan att fråga och är för snål för att korka upp champagnen. Allt smakar gott just nu. Det var länge sedan jag kände mig såhär rofylld, bubblig och peppad på en och samma gång.

  • Fina slutbetyg i spanskan – check
  • Lägenhet – check
  • Två dagar kvar på semestern – check

Välkommen tillbaka livet. Nu ska jag gå igenom vilka utbildningar jag ska söka och läsa en massa intredningsbloggar. Hurraa!!!

