Bästa dagen på länge

av Maria Edie Lou

Jag hade rätt om att lita på sin magkänsla, inget ont som inte har något gott med sig! Dagen började med att vakna upp bredvid min fina mamma, dricka kokoste och läsa bloggar. Möttes av nyheten att Sverige fått en ny liten prinsessa vilket jag tycker är en fin nyhet, trots att många verkar tycka det motsatta.

Idag har det varit tre bra saker som hänt, utöver prinsessnyheten. Idag meddelade Oskar att han bokade KENTbiljetter till deras konsert i Stockholm i Augusti (åh sensommar i Stockholm) till mig och honom oavsett om jag vill gå eller inte. Klart jag vill gå.

Sen bokade jag flygbiljetter åt Oskar så att han också kan följa med min släkt till Mallorca i April. Ska bli så fruktansvärt mysigt.

Sist men inte minst ringde dem från ett ställe och imorgon ska jag provjobba. Visserligen är det bara ett vikariejobb men det är ett jobb jag vet att jag hade trivts superbra med. Så jag är lite exalterad.

Och nu är min fina kusin och hennes 1åring Sixten och chihuahua Alaska påväg hit i en taxi. Ikväll ska jag fira denna fantastiska torsdag med att bjuda på mat från Cofoco. Igen!

Just i denna sekund är jag så otroligt lycklig. Önskar att Oskar var här så jag kunde få pussa honom och säga tack för att han aldrig låter mig ge upp någonting.

HEJA LIVET.